G/J10 -fotball

Nye kamper for G/J10 sine 2 lag på onsdag

Torsdag 02/06/16 Marita Drønnesund

Midsund 1 mot Rival 1

Midsund 1 tok imot Rival 1 på Skeidvoll. Første omgangen startet bra og Midsund gikk i føringen med  1-0. Lagene fulgte hverandre tett og stillingen til pause var 4-4. Andre omgang startet også bra og  stillingen var 5-5, men så rykket Rival ifra og kampen endte 5-8 til Rival.

For Midsund 1 spilte: Zakkias, Thomas, Madelen, Thea, Ole Magnus og Daniel

Midsund 2 mot Træff 1

Midsund 2 møtte Træff 1 på Cecilienfryd kunstgressbane i Molde. Det startet meget lovende for Midsund. Laget var godt organisert og hadde en fortjent 3-0 ledelse til pause. 2. omgang ble mye mer jevnspilt. Træff tok raskt igjen Midsunds ledelse og lagene fulgte hverandre tett fram til dommeren blåste av på 7-7. Vi må berømme lagets gode innsats og samspill. Dette lover godt for resten av sesongen.

For Midsund 2 spilte: Anna Sofie, Gabriel, Villjard, Bendik, Simon, Malin og Kato