Kick-off fotball

Fredag 15 april, i forbindelse med a-lagets første seriekamp denne sesongen inviterte vi til "kick-off" på Midsund Stadion

Lørdag 16/04/16 Marita Drønnesund

Det vart en kald, men kjekk fornøyelse på Midsund Stadion fredag 15 april.

Fotballgruppa inviterte alt som kunne krype og gå av fotballspillere til "kick-off" på årets sesong.

Det starta med lagbilder til årets programhefte, som er like om hjørnet, for alle lag.

Joakim Stormyr fekk ein velfortjent oppmerksomhet for å ha passert 350 kampar for Midsund IL før kampstart.

Spar hadde sponsa pølser til alle aktive spillere på aldersbestemte lag, og i tillegg fekk dei brus med fotballgruppa. Det var loddsalg med flotte premier; Takk til Coop Midsund for fruktkurv og Brattvåg Bowling for gavekort.

Tare er en populær fyr, og kom selvsagt på besøk til oss på en sånn kveld.

Sparebanken Møre hadde også med seg fotballer, bager og sekker som ble kastet opp på tribuna i pausa.

Takk til Sparebanken Møre.

Kampen endte forøvring 4-1 til Midsund over Kvass/Ulvungen/Søya/Todalen. Referat kommer senere av lagleder, Øyvind Myklebust.

Tusen takk til alle som kom å gjorde "kick-offen" vår til en flott markering på sesongstart.

Og så håper vi selvsagt att flere tar turen både på Midsund Stadion for å se a-laget spille, og til Skeidvoll kgb for å se våre aldersbestemte lag spille fotball i løpet av sesongen.