Kvinner 7`er fotball

Siste oppdatering frå damelaget sesongen 2017😊

Damelaget sine tre siste kamper endte med to seiere og et tap.

Lørdag 07/10/17 Marita Drønnesund

MIL - Bryn/Bud 4-2 Vi hadde egentlig kontroll på hele denne kampen her. Kristin fikk en skade i hånden midt i første omgang, men hardhausen kom inn igjen og spilte nesten hele resten av kampen med "armen i fatle". Scora til og med et mål. I ettertid viste det seg at det var brudd i et bein ved albuen. Damefotball er ikke for pyser! De andre måla ble scora av Iren 2 og Inger Kristin.

MIL- Tingvoll 4-3. Dette var ungjentene sin kamp. Veldig god innsats og vilje. Dette lover godt for damelagets fremtid! Midsund spilte god angrepsfotball og Angela og Anea scora etter flotte kombinasjoner. Vi leda 3-1 til pause etter et mål av Iren. Vi kom litt skeivt ut i andre omgang og Tingvoll sette to langskudd i mål tidlig i omgangen. Men vi tok oss sammen og Therese blei dagens helt da hun dukka opp på bakerste stolpe og sette ballen sikkert i mål. Kristin var i god NAV-ånd omplassert til lagleder og styrte laget inn til seier.
Elnesvågen -MIL 6-1. Den soleklare seriemesteren blei for sterke for oss denne gangen også. Vi hang OK med i første omgang, og låg under med 2-1 til pause. Målet vårt kom etter at keeperen til Elnesvågen var på skikkelig bærtur. Iren bevarte roa og løfta ballen i tomt bur. I andre omgangen omgangen ble vi både litt slitne og mer unøyaktige, som resulterte i at Elnesvågen kom på mange kontringer og overganger. Dette resulterte i fire baklengs.

Vi gratulerer Elnesvågen som serievinnere, og sier takk for sesongen til motstandere, dommere, publikum og andre som bryr seg om damefotball!